1. პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
"გერმანულ ენაზე წერის უნარ–ჩვევის განვითარება სწავლების საბაზო საფეხურის მე-7 კლასში"
წინამდებარე ნაშრომი- "გერმანულ ენაზე წერის უნარ–ჩვევის განვითარება სწავლების საბაზო საფეხურის მე-7 კლასში"
მიზნად ისახავს გამოკვეთოს, გერმანულ ენაზე წერის უნარის განვითარება სწავლების საბაზო საფეხურზე, კერძოდ, მე-7 კლასის მოსწავლეებში,რომელთათვისაც გერმანული ენა მეორე უცხოენაა და მისი შესწავლა დაიწყეს მე-5 კლასიდან.
ჩემი მიზანი იყო:
- დამედგინა რა იყო კონკრეტულ სამიზნე ჯგუფში მოსწავლეთა წერის უნარის განვითარების პრობლემის გამომწვევი მიზეზები,
- ჩატარებული კვლევის შედეგებით სათანადო დასკვნის გამოტანა,
- ინტერვენციების დაგეგმვა, და
- მათი სასწავლო პროცესში რეალიზება,
2. სკოლის საჭიროებების კვლევა:
საბუნებისმეტყველო სანებში (ქიმია,ფიზიკა,ბილოგია) მოსწავლეთა დაბალი აკადემიური მოსწრება
საკვლევი საკითხი
•ბოლო 2 წლის განმავლობაში სკოლაში გამოსაშვებ გამოცდებზე ქიმია,ფიზიკაში მოსწავლეთა დაბალმა შედეგებმა და ჩაჭრილი
მოსწავლეების რიცხვის ზრდამ განაპირობა
კვლევის ჩატარების აუცილებლობა.
•გარდა ამისა ქიმიის,ფიზიკის,ბიოლოგიის
პედაგოგები მუდმივად უკმაყოფილონი არიან მოსწავლეთა შედეგებით,რაც განსაკუთრებით
მწვავდება მე-10, მე-11 კლასებში.
კვლევის მიზანი
საბუნებისმეტყველო საგნებში (ქიმია,ფიზიკა,ბიოლოგია) მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესება
იხ.კვლევის პრეზენტაცია:
https://drive.google.com/file/d/1X39gILWBYeFUVbEcfA2OeDjJGN_WrQOZ/view?usp=sharing
No comments:
Post a Comment